25 серпня 1958 року новий продукт з'явився на продуктовому ринку Японії.
Ролтон
Роллтон | |
---|---|
Початок використання | 1999 |
Ринки | країни Східної Європи, СНД, ЄС, Азії та Африки. |
Слоган | До 2020: "Скрізь свій", "Смачно по-домашньому", "Так смачніше" Після 2020: "Виручить гарячим обідом" |
Сайт | rollton.ru |
«Доширак» з'явився ще в СРСР – наприкінці 80-х його завозили на Далекий Схід люди, які закуповувалися в Китаї та Південній Кореї. «Доширакнавіть офіційно пише, що в 2022 році виповнилося 35 років, як він потрапив на російський ринок.
Раніше спокійно за 35, максимум 40 рублів „Доширакможна було купити в будь-якому магазині. Зараз – майже 75 рублів», – нарікає читач агентства. Уточнюється, що ще наприкінці березня у мережі магазинів «П'ятірочка» локшина коштувала 44,99 рубля за порцію. До середини квітня її вартість у тому самому супермаркеті зросла до 56,99 рублів.