Як із файлу excel зробити word

У Excel виділіть дані та натисніть клавіші CTRL+C. Відкрийте іншу програму Office, клацніть там, де ви хочете вставити дані та натисніть клавіші CTRL+V. Поруч із даними натисніть кнопку Параметри утиску та виберіть потрібний варіант. Зберегти вихідне форматування.

Як підтягнути дані з Excel у Word?

Копіювання таблиці Word у Excel

  1. Виберіть у документі Word рядки та стовпці таблиці, які ви хочете скопіювати на аркуш Excel. …
  2. Щоб скопіювати виділений фрагмент, натисніть клавіші CTRL+C.
  3. На аркуші Excel виділіть лівий верхній кут області, в яку потрібно вставити таблицю Word. …
  4. Натисніть клавіші CTRL+V.

Як перенести таблицю у ворді?

Переміщення таблиці

  1. В Режим розмітки, направ вказівник на таблицюпоки не з'явиться переміщення таблиці.
  2. Утримуйте курсор на маркері переміщення таблиці, поки він не набуде вигляду хрестоподібної стрілки, а потім клацніть його.
  3. Перетягніть таблицю у нове місце.