У Excel виділіть дані та натисніть клавіші CTRL+C. Відкрийте іншу програму Office, клацніть там, де ви хочете вставити дані та натисніть клавіші CTRL+V. Поруч із даними натисніть кнопку Параметри утиску та виберіть потрібний варіант. Зберегти вихідне форматування.
Як підтягнути дані з Excel у Word?
Копіювання таблиці Word у Excel
- Виберіть у документі Word рядки та стовпці таблиці, які ви хочете скопіювати на аркуш Excel. …
- Щоб скопіювати виділений фрагмент, натисніть клавіші CTRL+C.
- На аркуші Excel виділіть лівий верхній кут області, в яку потрібно вставити таблицю Word. …
- Натисніть клавіші CTRL+V.
Як перенести таблицю у ворді?
Переміщення таблиці
- В Режим розмітки, направ вказівник на таблицюпоки не з'явиться переміщення таблиці.
- Утримуйте курсор на маркері переміщення таблиці, поки він не набуде вигляду хрестоподібної стрілки, а потім клацніть його.
- Перетягніть таблицю у нове місце.