Як класифікуються дільничні станції?

Дільничні станції класифікуються за такими ознаками: за типами схем, що відрізняються взаємним розташуванням основних парків – поперечним, поздовжнім, напівподовжнім, а також послідовним розташуванням пасажирських пристроїв та парків для вантажного руху (див.

Дільничні станції мають приймально-відправочні парки, пасажирські та вантажні пристрої. Також дільничні станції можуть мати локомотивне та вагонне господарство. Локомотивне господарство включає екіпірувальні пристрої, а також, на станціях зі зміною локомотивів, основне або оборотне локомотивне депо.

станції затверджує міністр шляхів сполучення. Технічно-розпорядчий акт станції встановлює порядок використання технічних засобів для забезпечення безпеки руху поїздів та маневрової роботи. ТРА є технічним паспортом станції.

Дільнична станція – Залізнична станція, призначена для обробки транзитних вантажних та пасажирських поїздів, виконання маневрових операцій з розформування-формування збірних та дільничних поїздів, обслуговування під'їзних колій. Також може бути пунктом зміни локомотивів та (або) локомотивних бригад.