Часто свічка запалювання ламається у двигуні через відсутність простих знань у термодинаміці. При роботі двигун сильно нагрівається, відповідно, його металеві елементи збільшуються, що призводить до затискання свічки запалювання..
Занадто «гарячі» свічки можуть призвести до калільного запалювання — процесу, коли робоча суміш спалахує не від іскри, а від перегрітої, що розжарилася. свічки. Калільне запалювання здатне в короткий термін буквально «вбити» свічку, зруйнувавши ізолятор та електроди.
Чому свічки запалювання виходять їхні лади
- свічка покрита сажовими відкладеннями;
- є олійні відкладення;
- на свічці спостерігається жовтий, червоний наліт;
- електрод швидко приходить у непридатність;
- швидке зношування самого роз'єму свічки;
- заливаєте неякісне паливо;
- поганий стан двигуна;
Найпростіший спосіб перевірки – по черзі знімати котушки запалення зі свічок запалювання на заведеному двигуні. При цьому потрібно вслухатися в роботу двигуна: якщо після зняття дроту з свічки звук мотора не змінився, отже саме вона вийшла з ладу.