Як правильно скласти претензію на повернення товару

Як самому скласти претензію?

Претензія складається з наступних елементів:

  1. "Шапка".
  2. Заголовок.
  3. Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
  4. Правові підстави.
  5. Розрахунки неустойки, відсотків.
  6. Вимоги.
  7. Термін та порядок відповіді.
  8. Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.

Як правильно написати претензію щодо товару?

Споживач повинен вказати у претензії дату та адресу місця, де він купив товар, його вартість та розмір витрат, пов'язаних із придбанням товару (наприклад, вартість доставки, встановлення товару, консультації фахівця), а також описати виявлену нестачу та обставини її виявлення.