Як правильно скласти звіт про витрати

Як написати добрий звіт?

Як написати якісний та ефективний звіт

  1. 1 Визначте мету Насамперед поставте собі кілька запитань. …
  2. 2 Складіть план …
  3. 3 Зберіть інформацію …
  4. 4 Оформіть титульну сторінку звіту
  5. 5 Складіть зміст звіту
  6. 6 Напишіть введення до звіту …
  7. 7 Напишіть основну частину звіту
  8. 8 Напишіть висновок звіту

Як правильно презентувати звіт?

Презентувати звіт можна у письмовій чи усній формі. Особиста зустріч – найефективніший варіант взаємодії. Так можна максимально зрозуміло донести інформацію та докладно відповісти на всі запитання. А ще так простіше переконати клієнта протестувати нову гіпотезу чи відмовитися від поганої ідеї.